Vraag

In 2010 werden wij gevraagd om de online resultaten van non-profit organisatie Simavi te verbeteren. Verhogen van het aantal bezoekers, gebruiksvriendelijkheid van het nieuwe online concept (website) en het aanvragen van een advertentie-account bij Google (Google Grants for non-profits). We zijn de samenwerking gestart en hebben met plezier een aantal jaren met elkaar gewerkt aan het online succes van Simavi.

Uitvoering

We beginnen met het aanvragen van een advertentie-account for non-profits bij Google. Met succes. We analyseren de doelgroep en verbeteren het concept-design van de website. Na live-gang van de website verhogen we de online conversies (partners, aantal bezoekers, donaties, projecten) en het aantal website-bezoekers. We bedenken een aantal online campagnes (PeePoo, Met Moeders werken aan gezondheid, Adopteer een wereldmoeder en Geefeenseenanderkado). Redigeren content. Adviseren m.b.t. linkbuilding. Trainen in analyseren bezoekerstrends. En adviseren voor optimale resultaten!

  

Website

Verbeteren gebruiksvriendelijkheid
Verbeteren design
CMS updaten en beveiligen
Integreren landkaart-module
Integreren Youtube/FlickR
Integreren YMLP nieuwsbrief
SEO copywriting
Linkbuilding


Online campagnes

Tekstadvertenties
Banneradvertenties
Facebook Ads
Adopteer een wereldmoeder
Moeder van de dag
PeePoo
Geefeenseenanderkado

Collecteweek

Campagne integreren in design
Nieuwsbrief
Doneer online
Controleren gegevens gebruiker
Admin beheer-tool
 

Fantastische resultaten

Van een corporate website die voornamelijk werd gebruikt voor vacatures en vrijwilligers gaan we naar +8K bezoekers die op zoek zijn naar een "goed doel". Uitstekend bereik. Maar eigenlijk zijn de gerealiseerde resultaten teveel om te benoemen. We weten niet alleen de vindbaarheid van de website in Google te verbeteren... Ook de resultaten van de verschillende banner- en tekstadvertenties zijn glorieus.

+19K abonnees   +50K bezoekers   +8mln. views banners 

© Be Optimized 2008 - 2014